سرگرمی و تست هوش

سرگرمی و تست هوش

دنیای سرگرمی ها،علوم وعجایب شگفت انگیز
سرگرمی و تست هوش

سرگرمی و تست هوش

دنیای سرگرمی ها،علوم وعجایب شگفت انگیز

خیانت​های جنجالی ستارگان هالیوود


گروه فرهنگی: فهرستی از ستارگان مشهور هالیوودی که خیانت آن‌ها باعث به هم خوردن ازدواج‌شان شده را بخوانید.
1-“اوما تورمن” و “ایتان هاوک”


اوماتورمن سال ۱۹۹۸ با “ایتان هاوک” ازدواج کرد. شش سال پس از ازدواج از شوهر خود جدا شد. شایعه شده بود که “هاوک” با پرستار بچه‌شان رابطه داشته است. “تورمن” هیچگاه خیانت “هاوک” را تایید نکرد.

2- “جنیفر آنیستون” و “برد پیت”


سال ۲۰۰۵ براد پیت و “جنیفر آنیستون” بعد از پنج سال زندگی مشترک اعلام کردند که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند. طرفداران این زوج ناراحت شدند؛ در واقع “براد پیت” خیانت کرد و در حین فیلم برداری “آقا و خانم اسمیت”، “پیت” دلباخته‌ هم بازی‌اش “آنجلینا جولی” شد. آن‌ها رابطه‌ مخفیانه‌ای را آغاز کردند و وقتی چهار ماه بعد فیلم برداری تمام شد، ازدواج “پیت” و “انیستون” هم به آخر خط رسید. “جولی” و “پیت” بارها اتهام خیانت “انیستون”را رد کردند، اما چهار سال بعد وقتی از “پیت” پرسیدند بهترین خاطره‌ات از فیلم برداری مربوط به کدام فیلم می‌شود، جواب داد: “آقا و خانم اسمیت” . چون در آن فیلم عاشق شدم. “جولی” بعدها خطاب به بچه‌هایش می‌گفت: “کمتر کسی می‌تواند فیلم عاشق شدن پدر و مادرش را ببیند.”


3-“ساندرا بولاک” و “جسی جیمز”


مارچ ۲۰۱۰، “ساندرا بولاک” فهمید “جسی جیمز” که پنج سال است با او زندگی می‌کند، به او خیانت کرده است. “جسی جیمز” با “میشل مک گی” به زنش خیانت کرده بود و بعد از یکسال از “مک گی” هم جدا شد؛ اما این جدا شدن آخر قصه نبود. “جسی” هنگامی که شوهر “ساندرا بولاک” بوده، با هفت زن دیگر هم رابطه داشته است.

4-“ماریا شریور” و “آرنولد شوارتزنگر”


ماه می ۲۰۱۱، رازی که پی در پی در خفا گفته می‌شد، بر ملا شد. “آرنولد شوارزنگر” بعد از بیست و پنج سال زندگی با “ماریا شریور” اعتراف کرد که از زن خدمتکار خانه‌شان یک بچه دارد. “ماریا” و “آرنولد” چهار بچه داشتند. “ماریا” از شغلش در تلویزیون استعفا داده بود تا حامی رویاها “آرنولد” در رابطه‌شان باشد. بعد از اینکه “ماریا” خیانت “آرنولد” را می‌فهمد، بلافاصله از او جدا می‌شود. خیانت “شوارزنگر” به همسرش یکی از طولانی ترین خیانت‌ها در هالیوود نام گرفته است.

5- “هالی بری” و “اریک بنت”


وقتی “هالن بری” با “اریک نبت” ازدواج کرد، “نبت” اعلام کرد بارها به “بری” خیانت کرده است. حتی “نبت” برای درمان هوس‌های سیری ناپذیرش مدتی بستری بود. ابتدا “بری” در کنار مردش ایستادگی کرد، چون “نبت” به کمک احتیاج داشت، اما فداکاری “بری” راه به جایی نبرد و نتوانست جلوی خیانت‌های او را بگیرد. بنابراین “بری” تقاضای طلاق کرد.

6- “ریسه ویتراسپون” و “رایان فیلیپ”


برخلاف شایعات، “ریسه ویتراسپون” توضیحات کمی درباره‌ دلیل طلاقش از “رایان فیلیپ” به رسانه‌ها و مطبوعات گفت. شایعه شده بود که “فیلیپ” با هم بازی‌اش “ای کورینش” رابطه دارد، اما “ریسه” در این مورد سکوت اختیار کرده بود.

7-“آنجلیکا هیوستون” و “جک نیلکسون”


“آنجلیکا هیوستون” بعد از ۱۶ سال زندگی مشترک با “جک نیلکسون” وقتی فهمید شوهرش با “ربه کا بروسارد” رابطه دارد، از او جدا شد.

8-“کورتنی کاکس” و “دیوید آرکت”


“کورتنی کاکس” بعد از چهار ده سال از “دیوید آرکت” جدا شد. “دیوید آرکت” به او خیانت کرده بود اما بعد به خبرنگاران گفت که این کار من خیانت نبوده، چون من و “کورتنی” دیگر با هم زندگی نمی‌کنیم.

9- “کیت وینسلت” و “سام مندز”


“کیت وینسلت” سال ۲۰۱۰ وقتی فهمید شوهرش با “ربه کا هال” رابطه دارد، از او جدا شد. “کیت” و “سام” بعد از هفت سال زندگی مشترک از یکدیگر طلاق گرفتند.

۱۰٫ “جولیا رابرتز” و “کیفر ساترلند”


“جولیا” و “کیفر” سال ۱۹۹۰ نامزد شدند اما درست قبل از مراسم ازدواج شان وقتی “رابرتز” فهمید “ساترلند” به او خیانت کرده است، نامزدی شان را بهم زد.

خطای دید جدید(۲۰۱۴)


خطاهای دید جدید ببینید و لذت ببرید

لطفا نظر یادتون نره شده در حد یکی دو کلمه نظر بدین






























حلق‌آویزی پایان زن‌کُشی

گروه حوادث: مردی که همسرش را ‌در میقان اراک به قتل رسانده بود، خود را نیز حلق‌آویز کرد.

حلق‌آویزی پایان زن‌کُشی

سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی شایعه قتل در اراک را تأیید کرد و گفت: پنجشنبه‌گذشته زنی توسط شوهرش در منطقه میقان به قتل رسیده‌ است. رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهارکرد: در روز پنج‌شنبه بلافاصله بعد از دریافت گزارش قتل در 30 متری میقان اراک مأموران به محل حادثه اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه موضوع توسط پزشکی قانونی همچنان در دست بررسی است و علل اصلی این حادثه هنوز اعلام نشده است، افزود: چیزی که از شواهد امر پیداست نشان می‌دهد که شوهر معتاد بوده و بعد از بحثی که بین زوجین رخ داده، مرد از حالت عادی خارج شده و همسر خود را به قتل رسانده است.


ویسمه‌ای اضافه کرد: مرد پس از قتل همسر، کنترل بر شرایط را از دست داده و به دنبال عدم تحمل شرایط پیش آمده خود را حلق‌آویز کرده اما علت اصلی حادثه توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان در دست بررسی است و منتظر پایان تحقیقات و اعلام نتیجه نهایی هستیم. فانی مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی استان مرکزی نیز درباره نتایج بررسی این حادثه گفت: تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است و علت اصلی حادثه مشخص نشده است. منزل محل رخداد حادثه توسط نیروی انتظامی و همچنین کارشناسان پزشکی قانونی بلافاصله پلمب و هردو جنازه پس از بررسی برای تکمیل پرونده و تعیین علل اصلی قتل به پزشکی قانونی منتقل شدند. اینکه قطعا اعتیاد مسبب اصلی این حادثه باشد هنوز مشخص نیست.


جنجال تجاوز پادشاه بحرین به «هیفاء وهبی»! +عکس

 تعرض پادشاه بحرین به خواننده معروف لبنانی و واکنش وی به این اقدام و دخالت نخست وزیر قطر در این ماجرا، جنجال‌برانگیز شد.

 دخالت «شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی» ضرب و شتم «هیفاء وهبی» خواننده معروف لبنانی توسط محافظان پادشاه بحرین را متوقف کرد.این روزنامه لبنانی در گزارش روز سه‌ شنبه خود نوشت بعد از مشکلی که میان هیفاء وهبی و پادشاه بحرین بوجود آمد، وی با یکی از خبرگزاری‌های خارجی تماس گرفت و از تعرض پادشاه بحرین به وی زمانی که با او در کشتی تفریحی‌اش بود، خبر داد.

fa6-169

بر اساس نوشته این روزنامه لبنانی، پس از این حادثه، حاکم دبی بلافاصله کشتی تفریحی خود را ارسال کرد و هیفا از کشتی پادشاه بحرین به کشتی وی منتقل شد. الدیار نوشت هیفا و حاکم دبی از ۹ سال پیش با یکدیگر در ارتباط بوده و برای شش ماه روابط عاشقانه‌ای با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که هیفا حدود دو ماه در قصر وی ساکن بوده و هیفا بارها از شخصیت حاکم دبی سخن گفته است.روزنامه الدیار نوشت پادشاه بحرین این خبر را تکذیب کرده و مدعی شده که هیفاء قصد دارد با این موضوع، شهرت خود را بیافزاید.

بر اساس گزارش روزنامه الدیار، هیفاء تا ۳ روز در کشتی تفریحی حاکم دبی استراحت خواهد کرد و پس از آن به قطر خواهد رفت و مدتی را در قصری که نخست وزیر قطر به وی هدیه کرده، اقامت خواهد داشت. الدیار لبنان نوشت پس از ماجرای تعرض پادشاه بحرین به هیفا، وی بلافاصله با نخست وزیر قطر تماس می‌گیرد و شیخ حمد بن جاسم پس از گفت‌وگو با پادشاه بحرین، زمینه را برای انتقال هیفاء به کشتی حاکم دبی فراهم می‌کند.این روزنامه لبنانی نوشت هیفاء قصد دارد علیه پادشاه بحرین شکایت کند اما نخست وزیر قطر در حال میانجی‌گری برای متقاعد کردن هیفاء در انصراف از شکایت است.

الدیار اضافه کرد پادشاه بحرین به هیفاء پیشنهاد کرده در مقابل صرفنظر از شکایت، مقادیر قابل توجهی طلا دریافت کند که قیمت آن بالغ بر ۶ میلیون دلار است.البته روزنامه مصری الیوم السابع نوشت وکیل هیفاء وهبی قصد دارد از روزنامه الدیار به دلیل انتشار این خبر شکایت کند و اعلام کرده که خبر منتشر شده صحت ندارد.انتشار خبر رسوایی شاه بحرین بازتاب گسترده‌ای در رسانه های منطقه داشته است.

استخدام نیوز -ازدواج نرگس محمدی (ستایش) با سام درخشانی شایعه یا واقعیت+تصاویر

استخدام نیوز -ازدواج نرگس محمدی (ستایش) با سام درخشانی در برزیل شایعه یا واقعیت+تصاویر.  

زن مصنوعی چینی به بازار اومد+عکس

استخدام نیوز - صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود ، گوی سبقت را در تولید 'زن مصنوعی' از دیگر کشورها ربودند.               

استخدام

«صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود ، گوی سبقت را در تولید "زن مصنوعی" از دیگر کشورها ربودند.» زنى که چینی ها ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد. به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که "تا 99% شبیه زن های معمولی است. بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.استخدام نیوز


مدیر شرکت چینی تولید کننده ى این محصول می گوید: «ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی، به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست.» با این حال محصول جدید چین آن گونه که در مجله "سیدتی" چاپ امارات منعکس شده است، موافقان و مخالفان تندى دارد. در گزارش منتشر شده در این مجله ى زنانه، نظر 100 نفر از مخالفان و موافقان ساخت زن مصنوعی آمده است. اغلب مصاحبه شوندگان، بویژه زنان بر مخالفت با خرید آن تاکید کرده اند.





گروهی از این افراد تنها مخالف قیمت بالای خرید آن بوده اند و (7000 دلار) را زیاد مى دانند.  یک متخصص بهداشت روانی نیز با ابراز نگرانی از ورود چنین تولیدی به بازار، از کشورهای اسلامی و عربی خواست به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، در غیر این صورت این کشورها شاهد پدیده ای به نام زن مصنوعی خواهند بود. اما یکی از زنان در مقام دفاع از حقوق زنان به صراحت خطاب به مردان گفته است: «خوشحال نباشید همین شرکت چینی گفته است بزودی محصول "مرد مصنوعی" را نیز به بازار ارائه خواهد کرد.»  شایان ذکر است که مدتهاست زنگ های هشدار برای بشریت به صدا درآمده است و کارشناسان و دلسوزان نسبت به سرانجام وضعیت اخلاقی و معنوی و حتی مادی انسان اعلام خطر کرده اند.استخدام نیوز


این خبر نیز مهر تاییدی بر این روند نامیمون است .روندی که سرانجامی جز نابودی کانون گرم خانواده و روابط آرام بخش عاطفی و جنسی میان زن و شوهر نخواهد داشت.