سرگرمی و تست هوش

سرگرمی و تست هوش

دنیای سرگرمی ها،علوم وعجایب شگفت انگیز
سرگرمی و تست هوش

سرگرمی و تست هوش

دنیای سرگرمی ها،علوم وعجایب شگفت انگیز

ثبت میزان هوش خود در سایت رسمی بین المللی تست هوش

با سلام برای ثبت میزان هوش خود در سایت رسمی بین المللی تست هوش http://www.iq-test.cc به این صورت عمل کنید که در این سایت یه تست هوش آنلاین وجود دارد که شما میتوانید این تست را انجام دهید برای این کار در صفحه اول سایت بر روی start iq test طبق شکل کلیلک کنید

بعد از این کار شما به صفحه امتحان هدایت خواهید شد طبق شکل زیر



بعد از جواب دادن به همه سولات از شما خواسته میشود که با ایدی فیس یا از طریق ثبت نام به نتیجه این تست دسترسی پیدا کنید شما گزینه register  را  که در شکل زیر میبینید انتخاب کنید 


بعد از پر کردن فرم مربوطه که چند فیلد بیشتر نیست 

یک کد به شما میدهد  اگر این کد را به بخش نظرات همین مطلب در وبلاگ بفرستید ما آن را در این وبلاگ قرار خواهیم داد 

به این صورت که میبینید


تست: هوش احساسی نامزد شما چقدر است؟

 


تست: هوش احساسی نامزد شما چقدر است؟

همه مادر مورد ضریب هوشی (IQ) شنیده ایم و شاید تست هایی نیز در این زمینه داده باشیم. اما احتمال دارد برخی افراد چیزی در مورد هوش احساسی یا EQ نشنیده باشند. ای‌کیو در واقع هوشمندی احساسی افراد را اندازه می گیرد و توانایی ما برای درک احساسات و نیازهای روحی خود و اطرافیان است.

 



تست هوش ,تست هوش احساسی


بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته در اروپا، افرادی که هوش احساسی بالایی دارند، از روابط احساسی خود رضایت کامل دارند و اصولا والدینی دارند که آنها نیز از نظر احساسی راضی و خوشحال هستند.

 

برای اینکه بدانید هوشمندی احساسی نامزد/همسرشما چقدر است، تست زیر را انجام دهید.

 

1.    نامزد خود را به دوستان خود معرفی می کنید و نامزد شما:

a.    در خانه احساس راحتی می کند.

b.    چند دقیقه زمان می برد تا شرایط را درک کند اما سرانجام با موقعیت کنار می آید و لحظه های خوبی در کنار دوستان دارید.

c.    مبادی آداب است و در این جلسه دوستانه به هیچ وجه راحت نیست خیلی نزدیک شما باشد.

d.    از تماس مستقیم نگاه ها فرار می کند.

 

2.    هنگامی که می گویید هفته گذشته کاری برایتان بسیار سخت گذشته است، نامزد شما:

a.    شما را شام بیرون دعوت یک بلیط استخر یا ماساژ به شما هدیه می کند تا به شما قوت قلب بدهد.

b.    می گوید: «می دانم چه احساسی داری» و شروع می کند از هفته بدی که خودش هم پشت سر گذاشته برای شما تعریف کردن

c.    با اخلاق بدی می پرسد: «خوب که چی؟»

d.    سعی می کند موضوع را عوض کند.

 

3.    در مورد اتفاقی که قرار است رخ دهد عصبی و هیجان زده هستید و نامزد شما:

a.    با شما همدردی می کند و سعی می کند با رفتاری صمیمانه اضطراب شما را کاهش دهد.

b.    از شما می خواهد دست از نگرانی بردارید.

c.    قبول دارد که گاهی اتفاق ها ممکن است بد پیش بروند.

d.    می خواهد مطمئن شود که او لازم نیست در آن جا حضور داشته باشد.

 

4.    هنگامی که هر دو به طور اتفاقی با دوستی که مشکل بزرگی داشته است روبه رو می شوید، نامزد شما:

a.    کلمات تسلی بخش به او می گوید و بعد از شما می پرسد که آیا موافق هستید هدیه ای یادگاری برای او تهیه کنید.

b.    پاسخ عادی و پیش پا افتاده ای همچون: «من نگرن تو و خانواده ات هستم» می گوید.

c.    حرفی همچون «اوه! که این طور» می گوید.

d.    فقط آنجا می ایستد و حرفی نمی زند.

 

5.    نامزد شما مشکلات احساسی دارد. وقتی از او می پرسید، او:

a.    صادقانه در مورد مشکلی که پیش آمده است، صحبت می کند.

b.    ابتدا از پاسخ دادن طفره می رود اما بعد همه ماجرا را توضیح می دهد.

c.    نمی خواهد در مورد موضوع صحبت کند.

d.    در مورد اینکه چه می گویید نظری ندارد.



 


راهنمای پاسخ ها

اگر بیشتر پاسخ های شما a بوده است: EQنامزد شما عالی است.

ما به واسطه احساسات، آسیب پذیری، خصلت و منش های خود با دیگران در ارتباط هستیم. هوشمندی احساسی خوب یعنی درک درست از احساسات و نیازهای خود و اطرافیان داشته باشیم. این بهترین روش برای ارتباط برقرار کردن است و در نهایت منجر به رابطه عمیق تر و طولانی تر می شود. نامزد شما مسوولیت پذیر و قابل اعتماد است.

 

اگر بیشتر پاسخ های شما b بوده است:  EQنامزد شما بسیار خوب است.

سعی کنید این مساله را تقویت کنید. اجازه دهید نامزدتان پاسخ های احساسی و فکرهای ناب خود را همیشه مطرح کند.

 

اگر بیشتر پاسخ های شما c بوده است:  EQنامزد شما پایین است.

شاید نتیجه تست چیزی نباشد که انتظار داشتید اما نباید ناامید شوید و به رابطه خود پایان ببخشید. بلکه باید بدانید که با چنین فردی کمی چالش خواهید داشت و باید کمی با او همکاری کنید تا رابطه خوبی با هم پیدا کنید. این نوع رابطه می تواند درس های زیادی برای آموختن داشته باشد.

 

اگر بیشتر پاسخ های شما d بوده است:  نامزد شما هیچ گونه هوش احساسی ندارد.

اینکه فردی هیچ نوع هوش احساسی یا ای‌کیو نداشته باشد، ممکن نیست. همه انسان ها بالاخره کمی ای‌کیو دارند. فقط سنگ است که نمی توان در آن نفوذ کرد. شاید با کمی صمیمیت بیشتر بتوانید احساسات این فرد را برانگیخته کنید. اما پیی از گرفتن تصمیم نهایی ببینید آیا این همان فردی است که می خواهید برای طولانی مدت در کنار او باشید؟

گردآوری و تنظیم:گروه سلامت پرشین پرشیا


نظرات 50 + ارسال نظر
صنم سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:28

چت بودددددددددددد

چرا؟؟؟؟؟

ماه صنم سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:29

واقعا علی بود من شدم ۱۲۰

ریتا پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:01

چی شده چرا اینجوری؟

Farzad شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:00

خیلی خوب بود من شدم١١٥

مصطفی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:41

http://www.iq-test.cc/t/8884014/5b38

مصطفی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:46

اسممو فارسی نوشته بودم مربع خالی زده بود

##### سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:02

به نظرم که الکی هستش و فقط در جهت دلخوش کردنه.....چرا؟بهم نمره اور ۱۴۰ داده در صورتی که به خاطر شکست تحصیلی مورد تمسخر دوستانم قرار گرفتم قشنگ تیکه میندازن باقلوا ......واس همینه میگم الکیه دوستان ...با این نمرات نه معلوم میشه کسی مخه نه اینکه کسی خنگ و احمق نمونش نمره من بالاترین نمره این تسته اما در بین دوستان و فامیل منو مایه عبرت معرفی میکنن لطفا اگر خواستی نمایش بدی با نام مستعار دو نظر قبلی رو هم ثبت کن

نه دوست عزیز اگه واقعا ۱۴۰شدی خیلی باهوشی واقعا میتونی هرکاری انجام بدی هوشم به نمره و درس و اینا ربط نداره نمونش اینسشتین،بیل گیتس،زاگبرگ.....

sara دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:20

من شدم 116!ینی چی؟

یعنی اینکه خوبی

#### یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 14:02

Good job!
You are smarter than 99.97% of people who have made this test.

####ی, Your IQ score is: over 140
Share your result with friends and show the world how smart you are!فقط برای اثبات حرفم.....از طرف ####

امیر سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:31

130 شدم ولی فک کنم 125باشم دقیق اکثر تستام همین حدوداست

masume جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:05

انتظارشو داشتم، خخخخ
121

یگانههههههههه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 20:34

71

اشکالی نداره دوباره سعی کن

Mohammaf شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 22:33

سلام به همه
تو این تست ۱۰۰شدم چطوره؟

م.م.ر جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 21:03

ببخشید چند بشی باهوشی؟

آرش دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:49

اگر فکر میکنید امتیاز بیشتر تو زندگی خیلی کمکتون میکنه . باید بگم که حماقت کردید . ضریب هوشی من 128 هست . یه دوستی داشتم که واقعا آدم باهوشی بود . 138 ضریب هوشیش بود . اما به هیچ جا نرسید . پشتکار و اراده و هدف از هر چیز مهمتر هست . کسی که بعضی پاسخ ها رو داده . و مال خودش رو نوشته 140 از بقیه احمق تره . خیلی زود میفهمید که زندگی فقط پشت کار هست . در واقع یه جا خوندم اگر ضریب هوشی شما بیشتر از 130 هست . بقیش رو بندازید دور !

محمد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 00:48

293 بود به نظرتان چطوره؟؟؟

متین پروفسور پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 19:37

دعوانکنید 200

علی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1395 ساعت 19:35

138 شاخشه

سپیده سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:05

ABC پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 14:50

298

مهشید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 00:13

خخخخخخخخخخخخخخیلی بی مزه بود اه

سینا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 13:30

سحر یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 16:44

چررررت بود

saeid fathollahi چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:55

27c3a95d

Mania شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 21:26

slam

سحر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 23:38

این تست هوشا استاندارد نداره؟هر تستی یه چیزی میشه ادم :/
http://www.iqtestcc.co.uk/result/132

آریس الف شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 21:17

من 12 سالمه آی کیوم 144 شد ...
درسمم خیلی خوبه نمره پایین 19 نداشتم ولی بازم فکر نکنم اینا استاندارد باشه

م چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:53

ای کیو من172شد

مبین یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 14:48

من ازمون دادم ای کیو م رو 235 نوشته یعنی نفر دوم بعد ویلیام جیمز سیدس با ای کیو ی 250 هستم کسی اگه باور نمیکنه میتونه تو تلگرام به ایدی @mobinmx2 پیام بده اسکرین شاتشو براش بفرستم

ARTEN چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:21

چجوری تست بدم

sa پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:40

با سلام
نتیجه تستی که در همین سایت قرار دادین برای من عدد دقیق نداد فقط نوشتهover 140
و هیچ گزینه ای برای ثبت مشخصاتم نداشتم فقط سن را پرسیدند.چطور میتونم این تست رو برای خودم ثبت کنم؟
ممنون از راهنماییتون

در اونجا شما یه کدی دریافت کردید؟اگر جواب مثبت هست آن را بصورت پیام یا نظر در همین پست اعلام کنیئ براتون ثبت میشه

arzhang arbab سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:59

من به تمام سوالات پاسخ درست دادم حدودا 45 دقیقه ولی چون سرعتم پایین بود 120 شدم ولی یکبار امتحانی همون جواب های درست رو تو 20 دقیقه زدم شد 140 میدونم که از لحاظ هوشی من باهوش ترین آدم روی زمینم ولی باید روی سرعتم کار کنم برام دعا کنید عزیزان

محمد دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 00:37

شدم 82 ولی چند سال پیش یه بار همین تستو زده بودم شده بودم97 فک کنم دچار افت هوش شدم

حالا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 13:39

آریس الف بچه منم نداشتم.بزرگ شو بعد بگو زیر19 نداشتم

بنده خدا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 19:27

به نظر من هرچقدر هم هوش زیادی داشته باشی وندونی ونتونی ازش استفاده کنی هیچ ارزشی نداره

sh چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 13:45

من 108 شدم چه طوره ؟

خوبه شما باهوش بحساب می آیید

ناشناس جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 22:30

هوش رابطه ی مستقیمی با خرد داره،این که ضریب هوش خودمون رو به رخ دیگران بکشیم،نشان از کم خردی و کم فهمی
است.اشخاصی که در این تست نمره بالای گرفتن اند قسمتی از مغزشون که وظیفه تحلیل این نوع داده ها رو داره قوی است و چه بسا همین شخص در قسمتی دیگر از مغز خودش عملکرد ضعیفی داره. مطمئنن برای شما هم پیش اومده که در یک درس خیلی خوب و دیگری افتضاح هستید و یا در یک کار ماهر و در دیگری ناکارآمد.اگر به زندگی افراد نابغه دقت کنید خواهید فهمید که در چند زمینه استعداد دارند، حالا یا مادر زادی و یا اکتسابی ... به نظر من نبوغ یعنی اینکه در زمینه ایی که بهشون علاقه داری، تخصص خوبی داشته باشی و با خلاقیت خودت کارهای جدید انجام بدی.
افراد نابغه درس نمیخونن ، یا چیزی رو یاد نمیگرن که برای شرکتی استخدام شن،اونا برای خودشون یاد میگرن،محدودیت قائل نمیشند،کم کاری نمیکننئ و غیره ... و نبوغ یعنی همین ... یاد گرفتن و استفاده از دانسته ها برای ابدعات جدید... در نتیجه اگه شما شخصی هستید که درچند زمینه مختلف تخصص عالی کسب کرده اید و با این دانش دست به خلق تصورات ذهن خلاقتان میزنید...شما یک نابغه هستید.
به دلیل استفاده از مغز در چند زمینه مختلف و از هر دو نیمکره آن ، مغز به قدرت فوق العاده ای میرسه که بهش میگن نیوغ.

fatemeh پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:40

هامد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 16:54

صشی

حسین یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 15:48

من که نامزد ندارم باید وه تست هوشی بدم؟

اروین یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:59

سلم من شدم 145 حالا یعنی باهوش یا خیلی باهوش یا خیلی خیلی باهوش یا خیلی خیلی خیلی باهوش؟

یعنی آخر باهوشا

زینب چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:50

بالاتر از 140 رو نمینویسیه مینوسه over than 140 به نظر من اسون بود من تست اصلی رو میخوام ولی پیداش نمیکنم

زینب مهرنژاد دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1397 ساعت 23:39

سلام.من از طریق گوشی این تست رو انجام دادم.اما بعد جواب دادن به ۳۰سوال هیچ مشخصاتی از من نمیخواد.یعنی اینکه فرم مشخصات برام نمیاد.فقط جواب آزمون میاد.
۱۴۰شده جوابم.
به نظرتون باید با لب تاپ انجام بدم این کار رو تا فرم هم برام بیاد...؟؟؟

اتفاقا خیلیم خوبه..نه لازم نیس موفق باشید

یه بنده خدا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:59

خیلی چرت بود اصلا یه وضعی

پریسا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 13:28

:

S شنبه 15 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 18:02

من خودم تیزهوشان درس میخونم ضریب هوشی من در ازمون مدرسمون 169 بود
سوال داشتم
میگن باهوش ترین دختر ایرانی ضریب هوشیش162
و زده رو دست انیشتین آیا ما خنگیم یا خبر دروغه؟

واقعا 169 بودید؟اگه اینطوره خب جاهای دیگه تست کنید و بودید شما بجای ایشون باشید

Mika zeyd دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:46

من ک هرکار کردم نشد

طیبه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 23:12

اول ۱۲۰ شدم ولی بعد که بیشتر فکر کردم ۱۲۹ شدم . خیلی خوشحال شدم همین قدر برام کافی

ارمان پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 21:28

من تو تیزهوشان درس میخونم و ریاضی و فیزیک رو از همه درس ها بهتر بلدم الانم نمره ام شد بالای ۱۴۰ . به نظرتان چطوره؟و البته هدف اصلیم از نوشتن این پیام اینه که 《وقتی بالاتر از ۱۴۰ نمی نویسه این دوستان چطور وای خودشون بیشتر از ۱۴۰ عدد میگن》

طیبه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 00:30

سلام من دفعه اول شدم ۱۱۷ دفعه دوم ۱۲۱ دفعه سوم ۱۲۵ و دفعه چهارم دیدم که عه اینا خیلی اسونن و یه کم دقت می خوان و نوشته : ضریب هوشی بالای ۱۴۰ ولی به نظرم ضریب هوشی واقعی خودم حدود ۱۳۲ شاید باشه . ممنون سرگرم کننده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد